[Linux] Re: acilis hatasi!

From: Aycan Irican (aycan@mars.prosoft.com.tr)
Date: Fri 27 Jul 2001 - 12:08:40 EEST

bir defa daha CD'den boot ettikten sonra Slackware CD'lerinden
(hangi CD dedir yada hangi paket hatirlamiyorum ama 3.6 zamaninda k
setindeydi) kernel paketini tekrar kurarsaniz sorun kalmaz bence.
tabi lilo yazmayi unutmadan...

> ve artik her seferinde bilgisayari yeniden cd ile
> acmaktan gina geldi. format atmakda istemiyorum. cunku
> sistemi guzel oturttum...
>
> kisaca yardim ederseniz hayal edemeyeceginiz derecede
> sevinecegim...
no thanx
> Make international calls for as low as $.04/minute with Yahoo! Messenger
> http://phonecard.yahoo.com/

Aycan Irican
System Support Engineer
Prosoft Communication Systems Ltd.
Key fingerprint =3D 8FC5 09B6 2373 F094 1221 248D 2A49 9B09 D70E 498C