[Linux] acilis hatasi!

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Fri 27 Jul 2001 - 12:04:25 EEST

merhaba,
bu maili bu listeye ikinci kez yazisim bu yuzden basta
ozur dilerim. Ama biliyor musunuz bilgisayari her
seferinde cd'den acmak cok sinir bozucu birsey...

ben vmlinuz'u silmistim ve yeniden yuklemek icin
kernel'i derledim. sonra bilgisayari bastan actim ppp
modulu yuklenmemis ppp calismiyor. insmod ppp ile bu
sorunuda hallettim.

bu sefer bilgisayari yeniden actim karsima soyle bir
yazi geliyor ve bilgisayar orada takiliyor.

<ekran>
   0x378: FIFO is 16 bytes
   0x378: writeIntrThreshold is 9
   0x378: readIntrThreshold is 9
   parport0: PC-style at 0x378 (0x378) [PCSPP,
TRISTATE, COMPAT, EPP, ECP]
   _
</ekran>

ekranin en altinda belirttigim _ isareti yanip sonuyor
ama hic bir islem olmuyor. kasadan ses kesiliyor. hic
ama hicbir tus islemiyor (Ctrl+c, Ctrl+Alt+Del falan
hepsi...)
tek carem reset tusu oluyor

ve artik her seferinde bilgisayari yeniden cd ile
acmaktan gina geldi. format atmakda istemiyorum. cunku
sistemi guzel oturttum...

kisaca yardim ederseniz hayal edemeyeceginiz derecede
sevinecegim...

iyi calismalar...