[Linux] Re: Maddi yardimlasma ve LKD'nin rolu

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Thu 26 Jul 2001 - 10:08:47 EEST

Cuma Kurt / Datassist wrote:

> .
> Bunlar bagis olabilecegi gibi haricin de ekmek yediğimiz
> bu alan için o ekmegin bir parcasini gonullu olarak zaman zaman aktarmak
> da olabilir ... ve bu forn dan biriken kaynaklar konusu gecen projeler ve
> benzerleri icin bir destek nitelıgı tasiyabilir.

LKD'ye uye olarak, LKD'ye bagis yaparak, http://cd.linux.org.tr
adresinden Linux ya da *BSD CD'leri satin alarak bu acik kaynak
calismalara destek saglayabilirsiniz. Listeye aylik 1 milyon TL
odemek yerine her ay 1 tane CD alsaniz, ayni isi fazlasi ile
yapmis olur, bir de kullanacaginiz yada bir yeni baslayana
hediye edebileceginiz bir ozgur yazilim isletim sistemi sahibi
olmus olursunuz.
LKD'ye uye olarak uyelik ucreti ile katkida bulunmus olur,
ve eger isteginiz, motivasyonunuz varsa LKD calismalarinda
aktif rol alirsiniz. Unutmayiniz ki LKD uyelerini
ve yoneticilerini ariyor.
LKD, kamu yararina calisan bir dernek ve bagis toplama yetkisine
sahip. Turkiye'de ozgur yazilimin gelismesini maddi olarak
desteklemek istiyorsaniz, LKD'ye bagis yapabilirsiniz. Bu
bagislarinizin nerelerde kullanildigini gormek hakkina sonuna
kadar sahipsiniz. LKD'nin acik ve ozgur yapisi sayesinde
bunlari takip edebilirsiniz.

Aslinda uzaklarda aradiginiz sey size ne kadar yakin degil mi ?

Toplamak gerekirse, 3 madde sadece.

I. LKD 'ye uye olun -> http://www.lkd.org.tr
II. LKD' ye bagis yapin -> lkd@lkd.org.tr
III. LKD'den ozgur yazilim CD'leri satin alin -> http://cd.linux.org.tr