[Linux] Re: Ynt: Re: Grupware (maddi yardimlasma..

From: Imran Geriskovan (imran.geriskovan@ims.com.tr)
Date: Thu 26 Jul 2001 - 11:09:00 EEST

> Bizde ise etraftaki sivil toplum orgutleri dahilinde, kamuya sirin
> gorunmek icin bu kurumlardan gelen ve YK'da aktif gorev edinmis bolca
> insan bulabilirsiniz.
> Hatta serbest yazilim'da neredeyiz paneli yapilirsa yerel yazilim
> kuruluslari degil, Microsoft cagirilir. Ben bu isi anlamiyorum gercekten.
> Ya cok safi(mz), ya da ...
> Gorkem

Eveettt...

30 Yıldan beri dunya üzerinde bulunan *nix sistemlerin
burnundan kıl aldırmayan ve bilmediğim bir kast sistemine
bağlı olan kullanıcı ve geliştiricileri "normal" insanlar tarafından
kullanılabilecek bir şeyler yapmadıkları için MS diye bişi
ortaya çıktı. Şimdi ayıklayın pirinci....

Hatta MS olmasa idi *nix ciler son 3-4 yıl içinde yaptıklarını
yaparlarmıydı supheliyim.

İğne, çuvaldız işi yani....

Imran