[Linux] Re: Ynt: Re: Grupware (maddi yardimlasma..

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Thu 26 Jul 2001 - 12:16:58 EEST

<..>
> m=FCmk=FCn. (Tabii bu birazda MS in kurmaya =E7al=FD=FEt=FD=F0=FD ve bir =
miktarda Amerikan=FDn
> g=F6z yumdu=F0u .Net ve =E7evre birimleri procesinin :) (bir ba=FEka de=
=F0i=FEle=20
> "Dunyan=FDn kap=FDs=FDn=FD elinde tutma projesi") yayg=FDnla=FEamamas=FDn=
a ba=F0l=FD. Ama
> g=F6r=FCnen o ki Amerikanya :) MS i kendisine her zaman bir kol mesafesi
> uzatta tutuyor ve kendi i=E7 organizasyonunda kritik g=F6revler vermiyor.

Bizde ise etraftaki sivil toplum orgutleri dahilinde, kamuya sirin
gorunmek icin bu kurumlardan gelen ve YK'da aktif gorev edinmis bolca
insan bulabilirsiniz.

Hatta serbest yazilim'da neredeyiz paneli yapilirsa yerel yazilim
kuruluslari degil, Microsoft cagirilir. Ben bu isi anlamiyorum gercekten.
Ya cok safi(mz), ya da ...

--
Gorkem