[Linux] Re: Debian

From: Imran Geriskovan (imran.geriskovan@ims.com.tr)
Date: Thu 19 Jul 2001 - 13:00:09 EEST

> deniyor), Policy konusunda taviz vermeyen, yeni baslayan biri icin belki ilk
> basta zor ama server tabanli sistemler icin cok iyi bir cozum olmaya devam
> ediyor.

Sadece server tabanlılar için uygun olduğunu düşünmğyorum.
Bir desktop kullancısının çok miktarda yazılım install, uninstall
gereksinimi olur. Windoz ve diğer linuz dağıtımlarınıda bu install-uninstall
döngüsünün dönme sayısına göre makinanızda gereksiz birikim ve yapının
orjinaline göre arklılaşması söz konusudur. Gitgide düzenli yapısını
kaybeder sistem. Bunun neler getirceğini hepimiz biliyoruz zaten.

Debian ın sistem bütünlüğünü koruyucu yapısının normal bir kullanıcı
için çok önemli olduğunu düşünüyorum. Corel desktop ı hedefledi ve Debian ı seçti.
Bu bir tesafuf değil.

Imran