[Linux] Re: Debian

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Wed 18 Jul 2001 - 18:51:30 EEST

Selam,

Maalesef Debian halen daha Turkiyede yeterince taninmiyor, bunun temel nedeni
bence aliskanliklardan kolay kolay vazgecilememesi, sonucta en iyi Linux
sistem yoneticisinin en iyi bildigi Linux'tur.

Her sey bu kadar kotu degil elbet. Su anda Izmirdeki bir ISP ve bir hosting
sirketinde yogun olarak Debian Gnu/Linux kullaniliyor. Ege Universitesi
kampusu icerisinde her gecen gun Debian yuklu makinelerin sayisi artiyor :)
Superonline'in Bimel'den Debian kurulu makineler istedigini falan okumustum
gecenlerde. Boylesi olumlu gelismeler de var. Debian hala kurulumu zor(oyle
deniyor), Policy konusunda taviz vermeyen, yeni baslayan biri icin belki ilk
basta zor ama server tabanli sistemler icin cok iyi bir cozum olmaya devam
ediyor.