[Linux] slackware8.0'da wvdial

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Wed 18 Jul 2001 - 15:28:35 EEST

Merhaba,
en sonunda rpm, ve x ayarlarimi yapabildim.
Artik rpm'lerim rpm -iv --nodeps komutu ile yukleniyor.
X Window'um 1024*768 aciliyor.

Ama bu seferde internete baglanamiyorum.
internete baglanmak icin her zamanki gibi wvdial'i tercih ettim.
wvdial ile internete baglaniyorum, her sey sorunsuz oluyor.
ama her hangi bir site acmaya kalkisinca hep acilamiyor
ayrica ftp ile de hicbir yere bagalanamiyorum
kisacasi nete girdigimden makine habersiz.

bu sorunu nasil halledebilirim?

asagidakiler ile ilgili bilgiler
wvdial.conf=benim wvdial config dosyam
wvdial=wvdial komutunu verdikten sonra gozukenler...

----------| wvdial.conf |---------
----------------(0)---------------
[Dialer Defaults]
Modem = /dev/ttyS1
Baud = 115200
Init1 = ATZ
Init2 = ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 S11=55 +FCLASS=0
Phone = 145
Username = ...
Password = ...
Stupid Mode = 1
-----------------------------------

-------------| wvdial |------------
-----------------(0)----------------
--> WvDial: Internet dialer version 1.42
--> Initializing modem.
--> Sending: ATZ
ATZ
OK
--> Sending: ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 S11=55 +FCLASS=0
ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 S11=55 +FCLASS
OK
--> Modem initialized.
--> Sending: ATDT 145
--> Waiting for carrier.
ATDT 145
CONNECT 33600/ARQ/V34/LAPM/V42BIS
--> Carrier detected. Starting PPP immediatly.
--> Starting pppd at Wed Jul 18 12:01:53 2001

PS: wvdial.conf dosyasina stupid mode satirini ekledim
cunku iss'em ttnet

PCc0d3r
X-G3n - Turkiyenin ilk ve tek Turkce The Gimp kaynagi...
http://xgen.linux.org.tr/

Get personalized email addresses from Yahoo! Mail - only $35 a year!
http://personal.mail.yahoo.com/