[Linux] Re: off topic yazici secimi

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Wed 18 Jul 2001 - 09:34:35 EEST

Selamlar..

Standart bakim problemleri vardir. Uzun vadede ariza orani yuksektir,
parca fiyatlari kabul edilebilir seviyededir, genelde iyi bir temizlik
ve bakim yeterli olur. Kafanin altindaki motorun bilyasi 100.000 sayfa,
karsi silindir 25.000 sayfada bir degistirilmelidir.

Biraz bakim maliyeti olan, bu nedenle agir is (gunde 200 sayfadan cok)
icin tavsiye edilmeyen bir yazicidir. Fakat boyle agir is
yaptirmayacaksaniz, yilda bir defa bakimini iyi yaptiracaksaniz,
hararetle tavsiye edilir. Agir is icin Panasonic 1694'ler (artik
bulunmuyor), Epson DFX1000 (Muthis bir seydir, koca kagit toplarini bir
cirpida yutar, her eve bir tane lazim), Genicom 41xx (Brother 18 pin
olarak bilinir, zor bulunuyor). Orta karar isler icin OKI 5xx, Epson
FX/LQ/LX serileri, Panasonic 9 Pinler tavsiye edilir. Star, seikosha,
CITIZEN vb.ni pek tavsiye etmem. Hizlarina ve fiyatlarina bakip bir
tercih yapabilirsiniz.

Saygi ve sevgiler..