[Linux] Debian

From: Imran Geriskovan (imran.geriskovan@ims.com.tr)
Date: Wed 18 Jul 2001 - 15:21:07 EEST

Merhaba,

3-4 seneden beri uzaktım buralardan.
Son bıraktığımda tr.debian.net oluşumu söz konusu idi.
Debian'ı teknik olarak üstün gördüğüden dolayı
ilk başlarda sempati beslemiştim bu oluşuma.
Yanlız sonra farklı bir noktaya gidilmeye başlanmıştı tr ayağı.

O aralarda da bağlantım kesildi camiadan.

Her neyse...
Bağımsız olarak Debian dağıtımının kullanım yaygınlığı nedir
Türkiyede şu an?

Amacım kesinlikle hangi dağıtım iyidir gibi bir tartışma başlatmak değil.
Herkesin haklı bir gerekçesi vardır dağıtım seçiminde.
Sadece durumu merak ettim. "Ben Debian kullanyorum." turu mailler
listeyi rahatsız edecektik kuşkusuz. Dolayısı ile kullanım
profilleri üzerinde genel istatistiğe-kaba bilgiye sahip olanlar
birilerini paylaşırlarsa çok makbule geçecektir.

Saygılarımla.........Imran