[Linux] Re: off topic yazici secimi

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Wed 18 Jul 2001 - 14:11:19 EEST

Selamlar..

OKI sadece Bilgitas degil, baska yollardanda ulkeye geliyordu. Bu
nedenle OKI bulmakta zorluk yasamazsiniz. Fakat, Gunde 200 sayfadan
fazla baski yapiyorsaniz, 18 igneli agir is yazicilari sizin icin daha
uygun olacaktir. Epson DFX1000 diyecegim, biraz homurdanir ardindan bir
ucmaya baslar, koca topun oteki tarafa aktigini gorursunuz. 1080 cps.
mi neydi herhalde. Sonra mekanigi vs. cok saglamdir. Kolay kolay
bozulmaz, fakat bir hayli tuzlu oldugunu biliyorum.

SAygi ve sevgiler..