[Linux] off topic yazici secimi

From: feramus (cferamus@yahoo.com)
Date: Wed 18 Jul 2001 - 10:56:39 EEST

oki yazicilari daha once kullandim odukca iyi performansları var ama okinin turkiye temsilcisi bilgitas idi. sanırım artık satmıyor. birde butun bilgisayarcilar nedense okinin battıgını soyluyor. acaba okinin su anki turkiye temsilcisi kim. oki yazıcılarını kim satiyor. bu arada yazici ile günde 200 sayfanin uzerinde yazi yaziliyor. hızli, kagidin takilmamasi mumkunse kıvrilmadan girip cikmasi gerekiyor. boyle bir yazici bulamadim. oki leri satacak birini bulsam en azından fiyatını ogrenmek istiyorum.

bu arada caldera linux kullanan varmi. ben tatilkoyumuzde ofislerde (muhasebe personel onburo vb..) kullanmayi dusunuyorum. sizce bunun icin en uygun paket hangisidir. caldera disinda ofis kullanimi icin tavsiye edebileceginiz bir paket varmi.

sevgiler
feramus