[Linux] Re: Bir panelden izlenimler...

From: B.Bolat (bbolat@smurf.cc.yildiz.edu.tr)
Date: Tue 17 Jul 2001 - 10:43:57 EEST

> Gectigimiz hafta icersinde, "Yazilim sirketlerinin acik koda bakisi ve
> Java vs." konulu bir panele konusmaci olarak katildim. Pek fazla vakitm
> olmamasi, Sun, MS, HP ve IBM temsilcilerinin mevcut olmasi beni
> tartismanin odagini "Java'ya doner, MS C# ile Java'nin tahtina goz
> dikip, .NET'i saglamlastirmak ister" seklinde motive etti. Oysa
> tartisma Linux etrafinda dondu durdu. Bende dogrusu itiraf edeyim ki,

selamlar, acaba o semineri ozetleyip ozelden gonderebilir misiniz? mikro
habere koyabilirim. cagrim diger dostlara da. bu tur etkinliklere katilma
sansim neredeyse hic yok. bu tur seminer notlari vs. gibi seylerin
katilmak isteyen ama katilamayanlar icin yararli olacagi dusuncesindeyim.
saygilar.
B.B.
bbolat@yildiz.edu.tr