[Linux] Re: !!! DIKKAT OPERA !!!

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Tue 17 Jul 2001 - 10:36:40 EEST

Merhaba
Bilmem yerimi ama opera yazisini gorunce bir zamanlar operayi denemis ve=20
sayfalardaki turkce karakterlei goremedigim icin kullanmaktan vazgeccmistim=
=20
acaba siz boyle bir sorun yasadinizmi veya cozum buldu iseniz cozumu=20
anlatabilirmisiniz

Tesekkurler

At 07:21 17.07.2001 +0300, you wrote:

> [...]
=20
>birisiyim, suclamaya girmeden once bunu goz onunde bulundur. Burada herkes=
=20
>senin sandigin turden kisiler degil. Ama ben ne desem bos tabii ki. Biz=20
>neden GPL gibi bir lisans icin calisiyoruz ki zaten her turlu programin=20
>crack' i var, Windows serial numarasini da ezbere biliyoruz nasil olsa,=20
>degil mi? Pccoder, dikkat ettin mi bilmiyorum hangi ortama girsen arada=20
>sivriliyor ve elestirilere maruz kaliyorsun. (Bkz : php.org.tr mailing=20
>listesi arsivi.) Bu cok ilginc bir rastlanti degil mi?

late=3Dnetenextract,netennomatch,netenerror

Kadir Leblebici
Kaynak Holding A.S.
Kisikli Cd. Kusbakisi Sk. No:4 81190
Altunizade Istanbul