[Linux] pppoe mi acaba ?

From: Cem Kanioz (cem@aksistem.com.tr)
Date: Thu 12 Jul 2001 - 08:56:17 EEST

Merhabalar,

Ben etrafimdaki herkese linux kurdurup kullandirmaya calistigim icin
sorunlarida bana getiriyorlar bende yarisini halledip bir yarisini
halledemiyorum hali ile seviyem ortada :)

bu seferkinde sorun aslinda bilen icin kolay benim icin zor cunku bende oyle
bir sorun olmadigindan deneyerek ve arayarak bulma sansimda olmuyor.

makinada redhat7.1 kurulu iki makinalik network dialup internet modemin
oldugu makina internete baglaniyor ama her hangi bi request hic modeme yada
ppp0 a gitmiyo ping yada www herhangi bir sey direk olarak loopback ve
ethernet arasinda gidiyo.

pppoe mi bu isin suclusu, sorunu nasil cozebilicegimizi bilen varmi?

tesekkurler + saygilar

ps: daha onceki sorunlarima / sorunlarimiza yardimci olan tum liste
uyelerine ayrica ozelden maillerimle bogusan SERDAR KOYLU beye
tesekkurlerimi iletirim.

Cem