[Linux] Re: ICMP'leri engelemek

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Thu 12 Jul 2001 - 08:53:02 EEST

Mustafa OZBAKIR wrote:
> 2.cisi nuke nabber programını kullanmadığını soyleme sakın cunku senin
> gibi lamerlar bu işi ii bilirler.

Bu bicimde sifatlar yakistirmak listede bir suredir mesajlarini
okudugum Sn. Ozbakir'a yakistiramadigim bir tutum. Arkadasi cok iyi bir
bicimde taniyor olsaniz bile durumu burada bu bicimde ortaya koymaniz
listeyi alevlendirmek disinda bir ise yarayamiyor.

> 3.cüsü buradaki arkadaşlarda genç bir arkadaşın masum olarak gorulen
> boyle guzel sorularına masum cevap verdikleri içinde bravo..

Birisi ogrenmeye calistigi surece hic bir problem yok, diledigi kadar
yardimi eder, elimizden gelen destegi veririz. Bilgiyi nasil
kullanacagi,
bilginin sahibinin insiyatifinde ve sorumlulugundadir. Kimseye, "hayir,
bu sorunun yanitinda alacagin bilgi tehlikeli olabilir" diyemeyiz. Zaten
desek bile bu bilgi Internet uzerinden kolayca temin edilebilir olacagi
icin RTUK'cu zihniyet ile kendimizi ayni kefeye koymus oluruz.

Bildiklerimizi paylasalim, bilmediklerimizi ogrenelim. Tum bunlari
yaparken elimizdeki bilginin art-niyetle ya da baskalarina zarar verecek
bicimde de kullanilmamasini saglayalim...

Ucuncu maddede yazdiklarinizi bu nedenler ile saglikli ve dogru
bulmuyorum.

selamlar, iyi calismalar,
-bd