[Linux] Re: yerel agda asimetrik yonlendirme

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Wed 11 Jul 2001 - 17:57:18 EEST

Evet böyle bir ayrim yapmamiz cok önemli, zira birkac gündür bakamamistim,
2 saattir liste mesajlarini okuyorum, 288 tane kalmis. :)

Bence kesin böyle bölümlere ayiralim, isteyen istedigine üye olur. Ya da
belli zamanlarda üye olur. Bana sorarsaniz asagidaki bölümlendirmeniz
güzel, belki 1-2 kategori daha olabilir.

Sonradan ek yapiyorum, ups vs tartismalarini görünce aklima geldi, böyle
konular cok konusuluyor, linux-donanim olsa o da iyi olurdu.

tesekkürler, iyi günler

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr