[Linux] Red Hat 7.1 kurulum problemi

From: Tufan Şen (tufan@itu.edu.tr)
Date: Wed 11 Jul 2001 - 18:13:47 EEST

RH 7.1 kurarken aşağıdaki hatayla karşılaşıyorum.

" Fdisk Error
An error occurred reading the partion table for the block device hdb.
The error was No such file or directory"

Sistemde iki adet disk var . Birincisi 20 GB ve üzerinde 2000 kurulu. İkinci
30 GB ve üzerine linux kurmaya çalışıyorum. hdb diski de benim linux kurmam
gereken disk olunca kurulumda bu noktada tıkanıyorum. ALT-F2 ile shell'e
geçip mknod ile hdb'yi oluşturup fdisk ile bakmayı denediğimde "Fdisk :
unable to read hdb" gibi bir hata alıyorum. Daha önceden bu disk başka
makinada ve üzerinde linux kurulu imiş.

Bu hatayı nasıl giderebileceğim hakkında fikri olan var mı??

Şeref Tufan Şen
ITU-BIDB
Sistem Destek Grubu