[Linux] Re: 11(SIGSEGV)sinyali

From: Tolga ercan (admin@ormo.com.tr)
Date: Wed 11 Jul 2001 - 14:52:22 EEST

sigserv 11 hatsI kde 2.x ler de o actIGINIZ progamla ilgili olmaya bilir
rpm yuklediyseniz eksik yuklemis olabilirsiniz ben ilk kde 2.x
kurdugumda bazI rpmleri atladiIGIM icin konqueror dada ve control panel
acTIGIMDADA ayNI hatayla karsILasTTIM tartISILAbilir ama eger raminiz
varsa kde 2.x yerine gnome 1.4 ile caLISA bilirsiniz...! konquerordan
daha iyi bir file manager olduguna inandIGIm nautilus file manager a
sahip gnome 1.4 co iyi ben konquerorda tumpnail view a rastlamadIM
varmI? acaba?