[Linux] Re: MANDRAKE 8.0 X SERVER STARTX PROBLEM

From: bdxtemp@yahoo.com
Date: Wed 11 Jul 2001 - 14:38:27 EEST

evet kursor dedigm gibi sorunlu ama ekran hyundai ve yeni bir ekran. ama
xserver ayarlarinda bir seyle olabilir .Xconfigurator ile bir seyler yapmaya
çalisiyorum ama olmuyor. Mouse ile bir yere tikladiktan sonra bütün ekran
birbirine giriyor. dediginiz kursor ayarlarini nasil yapacagimi bilmiyorum
.genelde linux ekran kartini monitor u tanidigiiçin hiç ayarlarla
ugrasmamistim. mesela mandrake 7,2 de bu sorun yok..
acaba 7.2'nin uzerine upgrade yapsam nasil olur..

gerçi nasil upgrade edileceginide bilimiyorum ama..

tesekkürler.....