[Linux] Re: ICMP'leri engelemek

From: kaya oguz (kaya-linux@gmx.net)
Date: Tue 10 Jul 2001 - 18:56:10 EEST

:))))
ewet tan=FDyorum hack ettiler beni!!!
isin sakasi bir yana bu konunun ciddi oldugu da bir gercek.
linux ile gelen ipchains aslinda cok guclu ama yeni bir
linux kullanicisi icin gayet karmasik gelebiliyor. normal bir sistemde
belirli portlari kullanan programlar bellidir, buna gore yazilmis
cok guzel bir script linux.org.tr'deki belgelerde var. Sayin Ersin Gezek
cok guzel bir sekilde olayi anlatmis ve ornek bir script vermis.
o scriptte eth0 gibi ethernet karti ile ilgili olan yerler cikarildiginda
evdeki linux box'inizda kullanabileceginiz guzel bir firewall olusuyor.
merak edenler bir okuyabilirler. gayet yararli...
kolay gelsin!
--kaya