[Linux] Re: ICMP'leri engelemek

From: Mehmet Deniz Hatipoglu (dhatipoglu@bimel.com.tr)
Date: Tue 10 Jul 2001 - 18:12:05 EEST

bence bunun tartisma yeri burasi degil.
belki de linux-guvenlik-subscribe@yahoogroups.com olabilir.

Trojan mantigini biraz anlamaniz icin..
http://www.pcmagazine.com.tr/dergi/aralik98/kapakk.htm guzel bir hikaye
okuyun derim...

Temizlemek bir kac yolu bulunmaktadir;

1- Guncel bir antivirus kullanilir...
2- http://tucows.ankara.edu.tr/files2/cleaner3.exe veya
http://www.moosoft.com/download.php cleaner3.2 indirilir ve temizlenir.
3- elle temizleyebilirsiniz.windows klasorunun altinda ikonsuz bir exe
dosyasi arayacaksiniz.direk silmenize izin vermiyecektir.
makineyi ms-dos kipinde baslatip ms-dos da sileceksiniz.daha sonrada
registryden(bo 1.0. 1.1 1.2) calistigi icin
hkey_local_machine\software\microsoft\windows\currentversion\run veya
runservices veya runonce altindan calisma anahtarini stringini
sileceksiniz.(ikonsuz .exe)
4- http://www.cbsoftsolutions.com/distributables/BoDetect_StandAlone.zip
yeterlidir.

BO Client ti kullanmak icin ise bir cok web sayfasinda anlatilmis durumda,
ama siz ilk burdan balayabilirsiniz

http://www.cultdeadcow.com/tools/bo.html