[Linux] Re: ICMP'leri engelemek

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Tue 10 Jul 2001 - 17:15:12 EEST

bakın Kaya Oguz'u tanıyor musunuz?
WMTR'nin webmaster'i
iste bugun onun ile soylesiyoduk bende o ara onun
ip'sini bir taradım (bu kotu amacli bir sey degildir
cunkyu direk buldugum hatayı ona soyledim ve log
dosyasını yolladım programın) ve bir bo aıgı buldum.
bunu ona ilettikten sonra nasıl kapatacagımı dusundum.
sonra bende bo-gtk progu vardı onla bir baglanayim
dedim ama dedigim hatayı verdi.
olay anlasıldı mı?
ve simdi benim iki sorum var

bu aciktan o makine nasil ele gecirilir