[Linux] Re: ICMP'leri engelemek

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Tue 10 Jul 2001 - 16:42:09 EEST

Selamlar...

Simdi bir sey anlamadim desem herhalde kizarsiniz. Bu windows makinesi
ag uzerinde mi ? Buna firewall/proxy vs. hizmetimi veriyorsunuz ? Yoksa
isyerindeki bu windows'a evdeki Linux'tan ne yapabiliriz mi diyorsunuz
? Yada Bu aciktan windows makineyi nasil ele geciririm diye mi
soruyorsunuz, bu acigi nasil kapatirim gibi mi dusunuyorsunuz ?

Eger soruyu anlayabilirsek cevap verebiliriz.

SAygi ve sevgiler..