[Linux] Re: network anlasilmaz sorun (son durum-negatif)

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Fri 06 Jul 2001 - 13:56:01 EEST

--- Mustafa OZBAKIR <mozbakir@deba.com.tr> wrote:

> abi genel olarak yaptigimda ise ipchains komutu kabul etmiyor.

ipchains -F forward
ipchains -A forward -d 64.12.0.0/16 -j DENY
ipchains -A forward -d 205.188.0.0/16 -j DENY
ipchains -A forward -s 192.168.0.0/16 -j MASQ

Boyle bir dene. Elbette son satiri kendi masq ihtiyaclarina uygun
yazmalisin. Paketleri MASQ Ettikten sonra paket formu degisir. Ardindan
yazacagin DENY'ler pek bir ise yaramaz. Sanirim MASQ yapan makinede
dogrudan bloke koymak istedin. O da yapmadi.. Zaten bu sebeplerden
chain metodundan, tables metoduna tasindilar.

Elimdede ICQ yokki deneyeyim. Sen bir deneyip ne oldu bitti cevap
verirsen sevinirim. Tirnaklarimi yiyerek sonuc bekliyorum. Okul tatilde
herhalde ki liste hizlanmis bayaa bir. Nazar degmez insallah.

Saygi ve sevgiler..