[Linux] Re: linux - solaris baglanti sorunu

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Tue 03 Jul 2001 - 08:53:19 EEST

Devrim SERAL wrote:
> Selamlar asagidaki kisim ilgini cekebilir:
>
> PHP_FUNCTION(ocilogoff)
> {
> }

Devrim'cigim...

PHP'deki OCILogoff() deyimi PHP4'ten bu yana
hic bir is yapmiyormus. Siz VT baglantisini
kullanmadiginiz zaman VT baglantisi kendiliginden
kapatiliyormus (Zend engine reference-counting
yapiyormus).

Dun gece ogrendim ki Solaris 2.6'da linux ile
TCP iletisimi ile ilgili bir bug varmis. Linux
FIN paketi ile birlikte data gonderdiginde Solaris
bazen bu paketin yalnizca datasini isliyor ve FIN
paketi gelmemis gibi davraniyormus... Bunu bir
deneyecegim, benim durumuma cok uygun gibi...

sevgiler, selamlar,
-bd