[Linux] Re: SCSI disk boot kabul etmiyor

From: Mutlu B. ONDER (monder@egeseramik.com)
Date: Tue 03 Jul 2001 - 08:23:57 EEST

     Problem lilo dan kaynaklaniyor bence. Yapilandirma dogru degilse acilis
gerceklesmez. Oncelikle acilis disketi ile acmaya calisin.Eger scsi kart duzgun
calisiyorsa ve acilis gerceklesiyorsa kesinlikle lilo yapilandirmaniz hatali .
Onemli hususlardan biriside scsi kartin marka ve modeli. Bu karta ait boot image
dosyalarina ulasip boot ve root disketlerini yaratabilirseniz ve makinayi bu
disketlerle acabilirseniz sonuca ulasmaniz kacinilmazdir.

Ben su anda iki adet hp netserver uzerinde slackware kullaniyorum ve hicbir
problem yok.
Feza bey isterseniz hp netserver konusunda yardimci olabilirim.

sevgi + saygi + linux