[Linux] Re: linux - solaris baglanti sorunu

From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Mon 02 Jul 2001 - 21:46:02 EEST

On Mon, 2 Jul 2001, Burak DAYIOGLU wrote:

> merhaba,
> Hazir hizlanmisken bir soru daha sorayim:
>
> Elimde uzerinde Linux/Apache/PHP calisan bir dizi
> web sunucusu var ve hepsi bir FW1 arkasindaki
> Solaris uzerinde calisan oracle8 veritabanindan
> yogun bicimde veri alip veriyor.
>
> Apache'lerde MaxRequestsPerChild'i 100 olarak
> ayarladim. Buna gore apache sureclerinin her 100
> web istemine yanit verdikten sonra sonlanmasi ve
> gerektiginde yeni apache sureclerinin baslatilmasi
> gerekiyor. (Bu php'de oldugunu tahmin ettigimiz
> illet bir memory-leak'in cozumu icin gerekti)

Selamlar asagidaki kisim ilgini cekebilir:

PHP_FUNCTION(ocilogoff)
{
#if 0
        this function does nothing any more. server-connections get
automagiclly
 closed on
        request-end. connection handles will "dissappear" as soon as they
are no
 longer
        referenced. as this module makes heavy use of zends
reference-counting m
echanism
        this is the desired behavior. it has always been a bad idea to
close a c
onnection that
    has outstanding transactions. this way we have a nice-clean approach.
    (thies@thieso.net 20000110)

        oci_connection *connection;
        zval **conn;

        if (zend_get_parameters_ex(1, &conn) == FAILURE) {
                WRONG_PARAM_COUNT;
        }

Bu kisim oci8 ve 4.0.4p1'den alindi buyuk ihtimalle 4.0.5 ve .6'da da
aynidir.

Cozum ne olur dersen ya codu uncomment eder denersin. Yada Oracle'a bir
sekilde ttl kisa tutarsin..

iyi calismalar

Devrim SERAL