[LINUX:24530] Re: lilo

From: Korhan Gurler (korhang@superonline.com)
Date: Sun 28 Jan 2001 - 02:51:17 EET

On Sun, 28 Jan 2001,   eSeR   wrote:

// selam
// yeni bir linux kullanicisiyim
// bilgisayarima hem linux hem windows kurmak istiyorum
// ve bunu yapan programin lilo oldugunu ogrendim
// redhat 6.0 kullaniyorum harddiskim e gecen gun format atip cift isletim
// sistemi kurmak icin tum partition lari ucurdum 1 tane 2,1 lik harddiskim
// var...
// sole anlatiyim
// harddiskimi
// 1.3 linux native
// 40 linux swap
// 500 de dos için
// 3 partition a ayirdim (distruidle)
//
// fakat redhat 6.0 da lilo yu yukleme kismina gelince hemen error diyor
// acaba nasil bir politika izlemeliyim

Verdigi hatanin tam olarak ne oldugunu yazarsaniz daha rahat yardimci
olabiliriz saniyorum.

// yani partition lari ne sekilde kurmali ve once windows mu kurmaliyim linux
// mu kafam cok karisti.

Once windows'u kurup sonra linux'u kurarsaniz daha rahat edersiniz tam
tersi de olur tabii ki ama isleriniz biraz uzar.

// Bu olayi bana (partitionlari yaratip cift isletim sistemi kurma)anlatirsaniz
// cok sevinicem
// kolaygelsin
// _________________________________________________________________________
//
//
//
// Listeden cikmak icin:
// unsub linux
// mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine gonderiniz.
// Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan kullanmayin.
// Listeci arayuzu: http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
// Liste arsivinin adresi: http://listweb.bilkent.edu.tr/
//