[LINUX:24529] lilo

From:   eSeR   (eserviking@hotmail.com)
Date: Sun 28 Jan 2001 - 00:48:19 EET

selam
yeni bir linux kullanicisiyim
bilgisayarima hem linux hem windows kurmak istiyorum
ve bunu yapan programin lilo oldugunu ogrendim
redhat 6.0 kullaniyorum harddiskim e gecen gun format atip cift isletim
sistemi kurmak icin tum partition lari ucurdum 1 tane 2,1 lik harddiskim
var...
sole anlatiyim
harddiskimi
1.3 linux native
40 linux swap
500 de dos iēin
3 partition a ayirdim (distruidle)

fakat redhat 6.0 da lilo yu yukleme kismina gelince hemen error diyor
acaba nasil bir politika izlemeliyim
yani partition lari ne sekilde kurmali ve once windows mu kurmaliyim linux
mu kafam cok karisti.
Bu olayi bana (partitionlari yaratip cift isletim sistemi kurma)anlatirsaniz
cok sevinicem
kolaygelsin