[LINUX:23908] Re: Filesystem modulunun yuklenmesi ile ilgili

From: VASFI UYSAL (IT-MEB-ONS) (vasfi.uysal@turkcell.com.tr)
Date: Fri 12 Jan 2001 - 08:02:42 EET

Selam

burada sorun birilerin hakli birilerinin haksiz olmasi gibi bir konu degil
:))
sonucta listede boyle bir konu gecince bende elimde olan sizlerle paylasmak
istemistim ntfs5 i mount edebiliyor isem ve bu direk olarak kernelin kendi
icinde gelip gelmemesi veya bunun herhangi biri tarafindan bir patch yada
benzeri birseyle yapilmis olmasi beni ilgilendirmez . Sonucta onemli olan
ben elimdeki bu tek disketle ntfs5 i mount edebiliyorum okuyabiliyorum ,
yazabiliyorum . En onemli kismi ise hatta registry i dahi
editleyebiliyorum..

bunu Linus yazmis yada baskasi yazmis kernelde default gelmis yada gelmemis
benim icin hic farketmiyor. Sonucta benim isim goruluyor. Olay bu ...