[LINUX:23907] Re: Filesystem modulunun yuklenmesi ile ilgili

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@turk.net)
Date: Fri 12 Jan 2001 - 05:18:12 EET

Selam...
bi selam da ben veriim dedim..

bu konuyla cok ugrastim ve hala ugrasiyorum ama bende ntfs5'i mount edemedim.

Ben 5-6 ay kadar once sistemimde henuz tam anlamiyle linux'a gecmedigim
zamanlarda w2k ve linux!u ayni makinede kullaniyordum. sorunum v2k filesystemi
goremekti, ntfs4 le formatladim w2k yi yeniden kurdum.
ntfs4 dosyarini ntfs5 cektigim de ve tekrar ntfs4'e geri koydugumda
dosyalarin bozuldugunu gordum. ntfs5 dosyalari kendi formatina ceviriyordu.

Arkadaslarin bu konuda bir bildikleri olsa gerek, biraz daha bu konunun
arastirilmasini umuyorum. destegi yok gibi gorunuyor olsa da LINUX bu neler
yaptigini gorduk. ama neler yapabilecegini henuz gormedik..

birbirimize satasmak yerine birbirimizi dinleyerek belki bu konuda bir
ilerleme kaydetmemiz mumkun olabiri.

ozur dilerim bu konuda fazla bilgim olmamasina ragmen araya girdigim icin...
Selamlar..

--
Zafer BAHADIR
Bursa Hakimiyet Gazetesi