[LINUX:23904] Re: Filesystem modulunun yuklenmesi ile ilgili

From: Murat Koc (muratkoc@muratkoc.com)
Date: Fri 12 Jan 2001 - 02:34:58 EET

> Selamlar.

Selamlar,

> Konunun basini kacirdim aslinda, ama sanirim NTFS5 desteginden
> bahsediliyor. Ben sifirdan sistem kurmustum, yani Windows 2000'in
> Setup'iyla format attim diske, NTFS5 oldugundan eminim ve Linux olarak da
> Slackware 7.1 kurulu. Yalniz belirtmem gereken en son denemelerimi
> 2.4.0-test ile yapiyordum. Yani 2.4 ile gelen bir ozellik mi bilemem, ama
> NTFS5'i read-only olarak sorunsuz bir sekilde okutabiliyorum.

2.3.99 pre lerden ititbaren baslayarak su ana kadar gelistirim surecinde
kernel listesini, linux-ntfs listesini taradim ve sonuc NTFS5 icin linux
destegi yok!

Ne kadar ben mount ettim desenizde support u olmayan birsey mount edemezsiniz.
tabii ayni seyden bahsediyorsak NTFS5 (quota, symlink, encrypted filesystem
support ..) olarak.

Bunun icin linux support u yok arkadaslar yok. Hicbir yerde yok.

O yuzden bende ntfs5 var ve mount ettim kullaniyorum turu maillere kusura
bakmayin ama inanmiyorum. Cunku boyle bir support hicbir yerde ilan
edilmemis, kernelda konulmamis.

Durum boyle yani.
Yine de herhangi biryerde NTFS5 support for Linux icin bulursaniz haberdar
ederseniz sevinirim.

IYI CALISMALAR

                                                                MURAT KOC