[LINUX:23660] Re: FAQ? saol ya!!..

From: Hakan Koseoglu (hakan@prosoft.com.tr)
Date: Mon 08 Jan 2001 - 11:02:10 EET

mindradio@altavista.com wrote:
> evet.. mesela, bu maili Sayin Hakan Koseoglu'nun maili uzerine atmaya karar verdim...
Ne demek istediginizi anlayamadim...

> ben hala redhat 6,2 yuklu sistemime icq kurabilmis degilim. ve bunu sorabilcegim kisilerin bu listede oldugunu bile bile.. neden?
> cunku bu listenin ise yaramasini engelleyen bir suru insan var.
Derdinizi bir sorsaniz cevap alirsiniz...

Redhat 6.2'de licq 0.7 civari duzgun calisiyor ancak daha iyi icq
clientlerinin kurulmasi bol miktarda patch ve upgrade gerektiriyor
sistem liblerine. Ben de biraz ugrasip ondan sonra bosveri cekmistim.
Ayrica artik redhat 6.2 kullanmamak lazim diye dusunuyorum. Artan
exploitleri kapatana kadar canim cikmaya baslamisti.