[LINUX:23661] Re: Kernel sorusu

From: Hakan Koseoglu (hakan@prosoft.com.tr)
Date: Mon 08 Jan 2001 - 11:02:22 EET

Deniz CEVIK wrote:
> driver network devices bölümünün altında yer alıyor. Sorunsuz bir biçimde
> çalıştı(Kernel 2.2.14). Ancak kernel seviyesi eski olduğu için 2.2.17 ye
> geçirmek istedim. Ancak yeni kernel sourcelarinda make menuconfig 'I
Bildigim kadariyla realtek chipsetlerde ozel bir sorun cikmiyor. En
dogrusu yeni kerneldeki network suruculerini (ozellikle realtek ve
ne2k-pci suculuerini) modul olarak derleyerek dogru olan modulun
yuklenmesini kernele birakmak olabilir. Ayrica su anda kullandiginiz
sucuru kaynagi henuz beta durumunda olanlardan olabilir. Ya da bu
modulleri deneyebilirsiniz. Kartlari tanimadigim icin daha ayrintili
yorum yapamiyorum.