[LINUX:23659] Re: redhat 7.0 ve sendmail

From: Hakan Koseoglu (hakan@prosoft.com.tr)
Date: Mon 08 Jan 2001 - 11:01:45 EET

mehmet kazak wrote:
> squid ve apache ayarlarini yaparak calistirabildim, fakat sendmail
> calistiramadim.
Nasil calistiramadiniz? sendmail -bd seklinde cagirdiginizda ne dedi
loglara?
Calismayan kisim nedir? Ozel hic bir sey yapmadan kurdugunuzda Redhat'ta
calisir durumda olmali.
Ancak workstation olarak kurdu iseniz ne xinet.d ne de sendmail kurulur.

> simdi redhati sifirdan kuracagim yukaridaki uc programinda sorunsuz calismasi
> icin server olarakmi kurmaliyim yoksa ozelimi secmeliyim, eger ozeli secersem
> hangi dosyalari kurmaliyim.
Nasil kurmak isterseniz oyle kurun. Workstation olarak kurarsaniz daha
sonradan rpm ile sirasiyla xinet ve sendmail'i kurmaniz yeterlidir.
Ayrica Sendmail'in en son versiyonu olan 8.11.2'yi cekip kurmanizda da
yarar var (www.sendmail.org). Cekip tarini actiktan sonra Build; Build
Install demeniz yeterli olacaktir.