[LINUX:23619] RE: [LINUX:23608] Re: Istanbu Linux Grubu Toplantısı

From: Serdar Soydemir (serdars@ixir.com)
Date: Sat 06 Jan 2001 - 03:25:37 EET

Postaci ile ilgili bu listede Umut'un gelin hep beraber Postaci'yi bir
yerlere getirelim seklinde attigi 1-2 mesaj disinda iki farkli konuda mesaj
atildigini hatirliyorum. 1.si ozetle Postaci'yi ve Umut'u kücük gören ve
elestiri bir yana direk asagilama ve kafa bulma amacli bir mesajdi. "Arkadas
veritabanini kullanmayi cok seviyo galba" gibi de oldukca yapici elestiri
cumleleri iceriyordu. 2.si de "Hey Postaci kullananlar, aklinizda bulunsun,
bakin Postaci'da ne güvenlik aciklari varmis aman aman".

Sizin bahsettiginiz "Postaciya soyle soyle yeni seyler eklensin, su bugi
var" diyenler de var. Tabii ki bunlar yabancilar. Kimisi Portekizli, kimisi
Koreli, ama postaci listesini takip etmeye basladigim zamandan bugüne hic
bir yabancinin biz Türklerin verdigi tepkinin yanindan bile gececek bir
tepki verdigini gormedim. Birakin Postaci'yi, üye oldugum hicbir yabanci
yazilim posta-listesinde bir program ve programcisi icin boyle abuk sabuk
seyler yazildigina bir defa dahi sahit olmadim.

Bence Postaci'yi bu listeye hic mi hic karistirmayin. Birakin onunla
veritabanini kullanmayi cok sevenler ugrassin.

--
Serdar

-----Original Message----- From: linux@listweb.bilkent.edu.tr [mailto:linux@listweb.bilkent.edu.tr]On Behalf Of Serdar KOYLU Sent: Friday, January 05, 2001 6:04 PM To: Multiple recipients of list LINUX Subject: [LINUX:23608] Re: Istanbu Linux Grubu Toplantısı

> 4. Linux' a kod olarak veya benzeri bir yontemle nasil bir faydam dokunabilir?

En basindan beri bunu yaptik ama, diger arkadaslardan ozellikle fikir gelistirme noktasinda yardimci olmalarini istiyorum. Yani iste su yapilsin veya "Postaciya soyle soyle yeni bir fonksiyon eklensin, su bugu duzeltilsin" gibi onerilerde bulunsunlar.. Birde Linux programci listesi yasiyormu ? Bu listenin faal olmasi elzem..