[LINUX:23618] Re: FAQ? saol ya!!..

From: mindradio@altavista.com
Date: Sat 06 Jan 2001 - 03:10:31 EET

.

Hala, mahcup ve kronik bir Windoze kullanicisi olarak, listenizi kisa bir suredir takip ediyorum...

Keske harware konusunda birisi bir soru sorsa, bende 'tatmin' duzeyinde ki bilgimle cevap yazsam diye bekliyorum.. tabii bu arada liux hakinda birseyler ogrenmeye calisiyorum.. daha dogrusu bu list e girerken aklimdan gecen buydu..

ama maalesef, uzulerek fark ettimki, bu listede bencil, ve ukala o kadar cok insan var ki..
evet.. mesela, bu maili Sayin Hakan Koseoglu'nun maili uzerine atmaya karar verdim...
ne yazdigini hepiniz biliyorsunuz.. belki yorum farki olabilir, ama benim anladigim,
- Linux'u bilen bilir, bilmeyen ( bilemeyen ) ölsün...
bana neyi hatirlatiyor, tahmininiz gibi, 'liberal ekonominin' meshur slogani..
- Birakiniz yapsinlar, birakiniz gecsinler!
yani turkcesi, kapitalist ekonomilere uyarlanmasi;
-kazanan kazansin, kazanamayan ac kalsin!..

bu listede karsilastigim manzara bu.. kim genel bilgi duzeyinin altindaysa mutlaka listeden birileri bu maile karsi birseyler yazma ihtiyaci duyuyor...

ornekleri siralamaya gerek yok herhalde..

neyse..

belki bir fikir ama, kimsenin bu listeyi sahiplenmeye hakki yok.. eger 'super' ileri seviyede bilgi danismak istiyorsaniz, ileri linux kullanicilari diye bir list olusturmak hicte zor degil..

ben hala redhat 6,2 yuklu sistemime icq kurabilmis degilim. ve bunu sorabilcegim kisilerin bu listede oldugunu bile bile.. neden?
cunku bu listenin ise yaramasini engelleyen bir suru insan var.
bu benim ne ilk listem ne de son. ama karsilastigim en 'bencil' site..
tum linux kullanicilarinin boyle olmadigini umar, herkesten ozur dilerim...

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com