[LINUX:27300] Re: Redhat 7.1

From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Wed 18 Apr 2001 - 10:01:46 EEST

On Wed, 18 Apr 2001, Ceyhun Kirmizitas wrote:

> Selamlar...
> redhatin sayfasinda 3 cesit urun var bunlar:
> Professional Server
> Deluxe Workstation
> Red Hat Linux 7.1
>
> acaba senin indirdigin (verdigin ftp de olan) bunlardan hangisi?
>
> Tesekkurler & iyi calismalar..

Yukarda bahsi gecen paketler bizdeki isolarin bazi programlar ve destek
eklentili hallerini iceriyor. Deluxe'da sanirim Starofficeve kitaplari da
geliyor. Ama onu extradan da kurabilirsiniz.

aslinda paketli almak en azindan sirketlere yardim edeceginden yararli
olabilir Ozellikle detsek istiyorsaniz boxed surumleri almanizi oneririm.

Eger kendinize guveniyorsaniz isolari cekip kurabilirsiniz. Sonucta Redhat
bunun icin bir kisitlama yapmiyor. Fakat baska Linux surumleri (ornegin
SuSE) kisitlanmis olarak dagitimi piyasaya surebiliyor. Bence bu hakli
bir neden cunku eger sirket para kazanamassa daha sonraki surumler icin
malesef kaynak sIkIntIsIna giriyor. Bu yuzden ticari olarak kullanilan
yerlerde boxed Linux kullanilmasi Linuxun gelecegini guven altina alir
diye dusunuyorum. Keza 40-50 $'lik harcamalarla diger sistemlerin 1000
lerce dolar harcanarak yaptigi isleri yapabilirsiniz.

iyi calismalar
linuxlu gunler
dS