[LINUX:27299] RE: Apache+Perl Acil !!!

From: Tufan Şen (tufan@itu.edu.tr)
Date: Wed 18 Apr 2001 - 09:47:56 EEST

Apachetool Box apache ve modullerinin kurulumunu kolaylaştırmak için
yazılmış bir script. www.apachetoolbox.com adresinden inderilebilir. Kurulum
scriptini çalıştırdığınızda karşınıza ufak bir menü geliyor. Apache'ye
vermek istediğiniz destekleri seçiyorsunuz ve tüm konfigürasyon (configure
scriptlerinin yaptıkları işlemleri belirtiyorum.) aşamasını scritp kendi
hallediyor. Vermek istediğiniz destekler çerçevesinde gereken program ve
kaynak kodlar wget aracılığı ile indiriliyor. Apache kurulumunu
kolaylaştırdığı bir gerçek.

Apache'ye perl desteği ile belirtilmek istenen mod_perl desteği ise SuSE'nin
mod_perl paketi olması gerekir diye düşünüyorum. mod_perl'ün sitesinde veya
tartışma listesinde yanlış okumadıysam mod_perl apache'ye statik olarak
linklenmediği zaman bazı sistemlerde "memory leak" (türkçesini bulamadım bir
an) sorunu yaratabiliyor. Güncel sürüm için böyle bir problem var mı
açıkcası bilmiyorum. Bu yüzden apachetoolBox kullanırak apache ve mod_perl'ü
beraber derlemenizi öneririm..