[LINUX:27286] RE: Apache+Perl Acil !!!

From: ugur coskun (coskunu@itu.edu.tr)
Date: Tue 17 Apr 2001 - 22:23:57 EEST

selamlar
apache tool box diye bir programın oldugundan soz ediliyor idi. Tam olarak
denemedim ama cok kolay bir sekilde ayarlamalarin yapidigi, eklemelerin
gerceklestirildigini soylemislerdi. Bu konuda bilgisi olan birisi var ise
aciklasin yoksa ben yarin bu konuyu sorusturup listeye yazarim.

Saygilarimla

Ugur COSKUN