[LINUX:27273] Dosya sistemi sorunu

From: =?iso-8859-1?B?Q2/+a3VuICBH/HJlbA== ?= (coskungurel@windrivers.net)
Date: Tue 17 Apr 2001 - 17:56:52 EEST

Herhangi bir Linux dağıtımı yüklerken *Disk Droid* aşamasında c: ve d: sürücülerim *Win95 FAT32* olarak görünüyor.
Fakat bunu Linux le ilgili bir şeye dönüştürmem gerektiğini biliyorum fakat FAT 32 den başka bir seçim hakkım olmuyor.
Böyle bir ayarda da sistemin çok yavaş çalışacağı konusunda bir hata mesajı veriyor ve ben devam etmek zorunda kalıyorum.

C: de win98 yüklü
D: formatlı ve boş

Yardımcı olursanız sevinirim.

COŞKUN GÜREL