[LINUX:27281] Re: Dosya sistemi sorunu

From: Genco Yilmaz (cisco@olympos.gen.tr)
Date: Tue 17 Apr 2001 - 20:57:14 EEST

selam,
bu linux dagitimini redhat olarak kabul edersek :(
disk druid ekrani geldiginde varolan dosya sistemlerini gorursun. onlari
degistirmek icin partition u secip edit et (tabi o partitionda isine yara
bilgi yoksa), sonrada mount point olarak / ver, ve dosya sistemi olarak linux native i isaretle. Bir de
linux swap yarat.. tamam dedikten sonra bitmistir.. tabi sonrada anaconda
si yada herhangi bir seyi sorun vermezse..:))

olmasi lazim..

iyi calismalar.