[LINUX:21277] Re: Apache Rewrite Rules!!

From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Tue 31 Oct 2000 - 11:49:37 EET

On Mon, 30 Oct 2000, A. Gurcan Ozturk wrote:

> Arkadaslar soru soran kisinin tam olarak ne sordugunu anlamiyorsaniz
> lutfen yanit yazmayin komik oluyorsunuz.Apache Rewrite Rule un ne is
> yaptigini arastirin.Devrim Seral'in anlattigi baska birsey sizin
> anlattiginiz baska birsey.
>
> Devrim,
> Eger sorunu hala cozemediysen EfesNet'ten Serkan Hamarat'a bir sor
> istersen.Eger hala cozemediysen mail at ozel olarak email adresini sana
> gondereyim burada ifsa etmek istemiyorum kendi izni olmadan.Kendisi
> artemis.efes.net makinasinda senin yapmaya calistigini yapmisti.Ama o da
> [...]

Tesekkur ederim Gurcan,
En azindan yaklasik cevap veren birinin cikmasina sevindim..:)
Ama diger arkadasada tesekkur ederim.(En azindan zahmet edip zaman
ayirmis)

Evet sorunu home yontemi ile cozebilirim ama benim istedigim bir cozum
sekli degil. Tum isi rewrite rule'lar cozecek gibi.
iyi calismalar
dS