[LINUX:21217] Re: Apache Rewrite Rules!!

From: A. Gurcan Ozturk (aozturk@basamak.net)
Date: Mon 30 Oct 2000 - 12:03:42 EET

  Arkadaslar soru soran kisinin tam olarak ne sordugunu anlamiyorsaniz
lutfen yanit yazmayin komik oluyorsunuz.Apache Rewrite Rule un ne is
yaptigini arastirin.Devrim Seral'in anlattigi baska birsey sizin
anlattiginiz baska birsey.

Devrim,
Eger sorunu hala cozemediysen EfesNet'ten Serkan Hamarat'a bir sor
istersen.Eger hala cozemediysen mail at ozel olarak email adresini sana
gondereyim burada ifsa etmek istemiyorum kendi izni olmadan.Kendisi
artemis.efes.net makinasinda senin yapmaya calistigini yapmisti.Ama o da
rewrite modulu ile mi yapti yoksa yeni acilan userlarin home dizini olarak
/www/htdocs/$LOGNAME gibi birsey ile yapti onu da bilemiyorum.
Yine de sormakta fayda var.