[LINUX:21269] Re: licq problemi

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Tue 31 Oct 2000 - 10:33:34 EET

--- krumm <yermiz@bir.net.tr> wrote:
> Merhaba
> Licq 0.85 sürümünü Redhat 6.2 üzerinde
> kullanmaktayım.Problemim ise licq'nun
> genelde online olamaması.Defalarca denemeden sonra
> bazen server'a bağlantı
> kurabiliyorum.Sol,anet,marketweb,ekolay.. gibi
> servis sağlayıcıları
> denedim ama hepsinde aynı sorunla karşılaştım.Licq
> forumunda bu tür
> problemlerle karşılaşanların ev içi bir network ile
> firewall arkasında net'e
> bağlı olduklarını okudum.Anlaışılacağı gibi ben ppp
> ile net'e giriyorum ve
> [...]

 Ben ve bi kac arkadasim sol uzerinden licq
kullaniyoruz, hic boyle bir problemle karsilasmadik
acikcasi. Sisteminizde acaba bu isi yavaslatan bir
servis calisiyor olabilir mi? Bir de licq menulerinde
network window gibi bir yer var, bunu acarak licq ile
icq serveri arasinda ki haberlesmeyi
gozleyebilirsiniz. Orda dikkat cekici bir sey var mi?
Bir de, son zamanlarda icq.mirabilis.com:4000 serveri
gercekten baglanilmasi imkansiz, baska serverlar
kayitli mi sizde ? Next server tusu var yine ayni
menude, belki yardimi olur...

                                     .Onur.