[LINUX:21267] leased-line sorunu

From: xxxx xxxxx (serdar323@hotmail.com)
Date: Tue 31 Oct 2000 - 10:32:54 EET

Bulundugum is yerinde doruk net tarafindan saglanmis 64 kb'lik hat, stu-160
modem, cisco 2501 router var. Hemen sansli oldugumu dusunmeyin. Benim
konumumda isten ayrilan kisilerden router'in giris sifresini alamadim. Uzun
ugraslar sonucu routerin sifresini kirdim. Bilgisayar kuruldu, ayarlar
yapildi, modem A kalite baglanti gostermesine ragmen disari acilamadim.
Modemin sirketi modemi inceledi, router incelendi(configirasyon yeniden
yapildi) hicbir sorun gozukmuyor. Doruk net modemimizi new-bridge modemle
degistirmemizi tavsiye ediyor. (Burasi bir vakif, hibeyle geldigi icin pek
mumkun degil)

Sorunum linux ile ilgili degil, ama yinede yardim ederseniz cok sevinirim.
(Su an tek modem hattiyla squid-proxy 30 bilgisayara bakiyor. Ne kadar daha
idare ederim bilmiyorum.)