[LINUX:20574] Re: Postaci 1.1.0 - Yazardan notlar.

From: Selami AKSOY (selami@Ghost.AnadoluNET.Com.TR)
Date: Sun 15 Oct 2000 - 16:56:18 EEST

Merhaba,

Hocam Oncelikle sana emeklerinden OtUrU teSekkUr etmek isterim.. AmacIm
seni veya bi baSkasInI kIrmak, yaptIGI Seyleri kUCUmsemek filan deGil..
TarzIm biraz sert olabilir.. Bunun sizinle alakasI yok.. Size karSI olan
birSey deGil yani..

Benim Oncelikle hatalI bulduGum Sey *tarz*.. Yani SurasI eksik olmuS burasI
hatalI olmuS filan deGil asIl olarak derdim..
DOkUmantasyok eksikliGi olduGunu kabul ediyorum demiSsiniz.. PostacI Oyle
sayfalarda dOkUman yazIlmasI gereken birSey de deGil kanImda.. Az ama iSe
yarar bir dOkUman yeterli.. DOkUmanla ilgili yerlerdeki eleStirilerime
bakarsanIz az olmasI filan deGil mesele.. Oncelikle tar.gz yi aCtIGIm zaman
iCinden hiC tUrkCe birSey CIkmamasI.. Ingilizce olanlarda da birkaC
dUSUnUlmeden yazIlmIS Seyler var..Onlara eleStirim.. Mesela dOkUmana gOre
database create etmeden onun iCine table larI create etmek iCin komut
satIrIndan bi SQL CUmlesini CaGIrIyoruz filan.. Benim gOrdUGUm kadarIyle
hemen yazIlmIS bIrakIlmIS.. Arkaya dOnUp birdaha bakIlmamIS..

YardIm alamadIGInIz iCin biraz kIrIlmIS gOzUkUyorsunuz.. Bu konuda haklI da
olabilirsiniz.. Ama biz beraber iS yapmayI zaten beceremiyoruz gibime
geliyor.. Ne biliim Sahsen ben kendi adIma beceremiyorum ve tercih te
etmiyorum bu bakImdan..

Ben de programcI filan deGilim.. ProgramcIlIk sevdiGim birSey de deGil..
EleStirdiGim konular zaten programcIlIkla alakasI olan Seyler de deGil..
Ben kuran ve kullanan (test amaClI da olsa) birisinin gOzUnden gOrUSlerimi
yazdIm saadece.. Ve bana sanki birSey yapIlmIS alel acele release edilmiS
hissi uyandIrdI..

SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.