[LINUX:20573] Re: Mandrake 7.0 ve Modem kurulumu

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Sun 15 Oct 2000 - 16:10:19 EEST

--- Erdil Dinçer <erdild@ayyildiz.com> wrote:
> Merhabalar,

   Merhaba :)

> Yeni bir linux kullanıcısıyım. Linux u sorunsuz
> kuruyorum fakat modemi tanıtmayı başaramadım. Pctel
> 33.600 modemin Mandrake 7.0 da nasıl kurulacağı
> konusunda bilgi verilirse sevinirim.
> saygılar...

http://www.o2.net/~gromitkc/winmodem.html

adresinde "linmodem drivers" basligi altinda hem
gerekli suruculeri hem de adim adim aciklamalari
bulabilirsiniz. Orada yazan komutlari adim adim
uygulamaniz yeterli, ama her pctel calismiyor,farkli
suruculeri denemeniz gerekebilir. HSP ile baslayan
dosyalara oncelik verin bence :)