[LINUX:20563] Re: SuSE 6.4 Ses Karti + TV Karti Problemi

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@turk.net)
Date: Sat 14 Oct 2000 - 14:39:54 EEST

Selam boyle bir sorun bende de vardi. Mandrake 7.0, 7.1 de cok ugrasdim
sorun bttv programindaydi ama benim tv kardim Flayvide 98 + radyo TV
sorununu cozdugumde radyo calismadi, Radyo sorunu cozuldugunde ise Tv de
senkron bozulmalari meydana geldi.

bttv 0.6.4 kullaniyordum ve radya sorunlu olmasina ragmen TV sorunsuz
calisiyordu..
senin sorunun btt/driver/Makefile icerisinde PLL=1 i dene veya
bttv/update icerisinde card=x pll=1 olarak belirt.
belki sorun buralardadir..

Veya Tv kartinla iligili bir modul kernelinde eklenmemis olabilir.
Tekrar derleyerek sorunu cozebilirsiniz.
bttv icerisindeki update dosyasini bana gonderebilirseniz incelememde
fayda olabilir
Kolay gelsin
Zafer BAHADIR
Bursa Hakimiyet Gazetesi